Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Το παιδί, το πεπόνι και η σακούλα.

Εκεί που καθόμουν στο ταμείο ......

Μπαίνει στο μαγαζί, ένα μικρό αγοράκι 6-7 χρονών περίπου και έρχεται προς το μέρος μου. Στα χέρια του κρατάει μια σακούλα που έχει ένα πεπόνι μέσα. Αφήνει την σακούλα και μου λέει ευγενέστατα :

- Κύριε, κρατήστε αυτό εδώ αλλά θα ήθελα να πάρω και κάτι άλλο. Όταν φύγω όμως θα ήθελα επίσης να μου δώσετε και μία μεγάλη σακούλα, λέει σοβαρός-σοβαρός και πηγαίνει προς τα ζαχαρώδη, δηλαδή στο ράφι που είναι η χαρά του κάθε μικρού παιδιού.

Στο μεταξύ είναι κι ένας ηλικιωμένος κύριος ο οποίος περιμένει στο ταμείο για να πληρώσει και μου λέει :

- Πολύ έξυπνος φαίνεται για την ηλικία του ο μικρός. Δεν πειράζει, θα περιμένω. Ας πάρει ότι θέλει το παιδί πρώτα.

Τελικά ο μικρός αφού πέρασε ένα λεπτό, έρχεται στο ταμείο με ένα αυγό Kinder στο χέρι του και λέει στον κύριο :

- Εϊναι η σειρά σας και είστε και μεγαλύτερος. Δεν είναι δίκαιο να περάσω εγώ.
- Πήγαινε στο ταμείο αγόρι μου. Χαίρομαι να βλέπω παιδιά με τέτοια συμπεριφορά. Είμαι συνταξιούχος δάσκαλος και στην εποχή μας τέτοια παιδιά σπανίζουν πλέον. Εύγε!
- Ευχαριστώ πολύ, του λέει και αφήνει το αυγό στον πάγκο του ταμείου.

Εγώ ζυγίζω το πέπόνι, χτυπάω και το αυγό (στην ταμειακή) και λέω στον πιτσιρικά :

- Είναι 1 ευρώ και 90 λεπτά.
- Μα το αυγό κάνει 80 λεπτά, μου λέει.
- Ναι αλλά έχεις και το πεπονάκι που κάνει 1.10 . 1.10 + 0.80 μας κάνουν 1.90, του απαντώ.
- Μα το πεπόνι δεν το πήρα από εδώ.
- Α συγγνώμη αγόρι μου το πήρες από αλλού?. Νόμιζα πως το πήρες από έξω, από την μαναβική μας. Σε εμένα όμως γιατί το έδωσες? Για να στο φυλάξω όση ώρα ψωνίζες?
- Όχι όχι αφού σας είπα πως όταν φύγω θέλω να μου δώσετε μία μεγάλη σακούλα. Εγώ σας δίνω ένα πεπόνι κι θέλω εσείς να μου δώσετε την σακούλα.
- Δεν χρειάζεται παιδί μου να μου δώσεις κάτι για να πάρεις μια σακούλα. Πάρε μία μεγάλη σακούλα, πάρε και το πεπονάκι σου πίσω. Εντάξει είμαστε.
- Όχι αυτό το πεπόνι είναι για σας. Εγώ θέλω μόνο την σακούλα και το αυγό.
- Εσύ που το βρήκες το πεπόνι? τον ρωτάει ο κύριος που περίμενε.
- Είναι δικό μου, λέει και παίρνει γρήγορα γρήγορα τα πράγματα και φεύγει.

Καθώς έφτασε προς την εξώπορτα της αυλής κοντοστάθηκε λίγο και φώναξε : "Ξέχασα να σας χαιρετήσω. Γεια σας και ευχαριστώ πολύ για την σακούλα".

- Αυτό τι ήταν τώρα? Τον ξέρεις αυτόν τον πιτσιρικά? , μου ρωτάει γεμάτος απορία ο κύριος.
- Τι να σας πω δεν ξέρω. Πρώτη φορά τον βλέπω και επίσης πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο, του απαντώ.
- Και με το πεπόνι τι θα γίνει τώρα? , με ρωτάει.
- Καλού κακού θα το βάλω σε μια άκρη μήπως τυχόν κι έρθουν οι γονείς του αργότερα να το ζητήσουν, του λέω.

Πλησιάζουν μεσάνυχτα. Έχουν περάσει πάνω από 10 ώρες από την ώρα του περιστατικού και ο μικρός ή κάποιος δικός του δεν εμφανίστηκε ξανά.

Σαν ιστορία από την "Ζώνη του Λυκόφωτος" δεν μοιάζει ?

12 σχόλια:

moyratos είπε...

Μεγάλε? Έπιασες κότσο τον μικρό? Δεν ντρέπεσε? χαχαχα
χαχαχχα
χαχαχαχαχα
χαχαχα

Θα φέρω από Θεσσαλονίκη μια σοκολάτα (έτσι λίγο αλλοιωμένη...)και θα πάρω από εσένα ... χχχχμμμμμ 1 καπνό και χαρτάκια!!!!!! Πάει?

Δεν το ανοίγεις να δεις τι έχει? Μήπως είναι περυσινό?

Πάντως ... τι να πω!!!! Μήπως ήταν γυφτάκι? Για δες μήπως η φάτσα του αναζητήτε πουθενά!!! Τι να πω!!!!

Ανώνυμος είπε...

πραγματικα πολυ περιεργο! και τι εκανες με το πεπονι τελικα??
το blog σου ειναι πολυ ενδιαφερον!
συνεχισε ετσι! geitonissa

Takis Varatzas είπε...

@moyratos Μάλλον "αυτοκοτσόθηκε" !!! Όχι δεν ήταν γυφτάκι. Ίσα ίσα που ήταν σοβαρός, καλοντυμένος και με τρόπο βγαλμένο από τα βάθη του savoir vivre. Για την ηλικία του "πρίγκηπας"...

@geitonissa Να σε καλοσορίσω στο Pantopoleio κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το πεπόνι είναι φρεσκότατο και κρυώνει μέσα σε ένα από τα ψυγεία μας. Περιμένω κι εγώ σήμερα να δω αν θα εμφανιστεί κάποιος σχετικός όπως π.χ. ο μικρός για να φέρει ακόμα ένα πεπόνι και να πάρει σακούλα, οι γονείς του για να δουν που έχουν εξαφανιστεί όλ ατα πεπόνια κτλ....

Wire_n_Wood είπε...

"αυτοκοτσόθηκε"...ti leksara htan auth!

Ligo anhsuxhtiko den einai pou mas fainetai paraksenh h agwgh stis meres mas? Sumfwnoi, to paidiko mualo skeftetai alliws, alla mia skepsh kanw.

pinos είπε...

το πεπονι τι το εκανες???????

Sourotiri είπε...

Αφου δεν σου ειπε κανενα "I see dead people" καλα εισαι ;)

[Πλακα στην πλακα εγω ειδα εναν τυπο να πλενει την πυλωτη και τα αυτοκινητα της οικοδομης μου 2 η ωρα τα ξημερωματα και δεν απαντουσε οταν του μιλουσα... Συγκρινεται;]

Ανώνυμος είπε...

Χτυπα το το πεπονι Τακη.... Μη χαλασει αδικα... Ωραιος ο μικρος

Takis Varatzas είπε...

Λοιπόν ένα μικρό news update !!!
Ο μικρός ή κάποιος σχετικός με τον μικρό δεν εμφανίστηκε ούτε χθες ούτε σήμερα. Το πεπόνι βρίσκεται εδώ και 40 ώρες μέσα στο ψυγείο. Κι εγώ περιμένω να έρθει το μεσημεράκι...... για να το φάω !!!

dr.SeenG είπε...

Κουιζάκι (κυρίως για το Μουράτο).
Τι διαφορά έχει το πεπόνι από το παγώνι;
Το πεπόνι παγώνει, το παγώνει δεν πεπόνει... :P
Για κούνα το καλά, μήπως είναι κούφιο κι έχει μέσα καμία kinder έκπληξη... :P

Takis Varatzas είπε...

News Update Part II :

Το πεπόνι πολύ καλό.... χαλάλι η σακούλα !!! Χαχαχαχαχαχα.

moyratos είπε...

Δόκτωρ το Quizάκι έχει ως εξής:

Το πεπόνι παγώνει, το παγόνι πεπόνει?

Όπου "παγόνι" βάζεις τον "Παγώνη" πρώην μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ!!!!!!

Την καλημέρα μου

Νek είπε...

Ενα πεπόνι, μία σακούλα
δέκα πεπόνια, πόσες σακούλες?