Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ "ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ"

Κατόπιν πρόσκλησης του moyratoy, καλούμαι να γράψω 4 παπαρολογίες εκ των οποίων η μία αληθεύει και αντιπροσωπεύει εμένα!!!

1) Hobby μου είναι η παραγωγή hiphop και dance μουσικής.

2) Είμαι gay και ανεκπλήρωτο όνειρό μου είναι να γίνω σχεδιαστής μόδας.

3) Είμαι φανατικός καπνιστής.

4) Το πραγματικό μου επάγγελμα δεν είναι παντοπώλης!

Αν και δεν έχω δώσει πολλά στοιχεία για τον εαυτό μου στη μικρή εως τώρα ζωή του blog, περιμένω με ανυπομονησία να δω τα σχόλια. Τον ή τους νικητές θα τους αποκαλύψω όπως και ο φίλος Moyratos την Κυριακή το βράδυ!!!!

Με την σειρά μου προσκαλώ όσους bloggers διαβάσουν το post, να συμμετέχουν στο blogοπαίχνιδο γιατί όλοι οι γνωστοί μου έχουν παίξει ήδη.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

fougaro o p00t :P

dr.SeenG είπε...

Από το λίγο που σε ξέρω...
1. Έχεις μουσικές ανησυχίες, το γράφεις και στο προφιλ σου.
2. Όχι gay δεν είσαι, αλλιώς το παντοπωλείο θα το είχες μετατρέψει σε κομμωτήριο ή παράρτημα της ecomoda.
3. Μπαίνοντας στο μπλογκ σου αναπνέω καθαρό αέρα. Ούτε ίχνος τσιγαρίλας.
4. Το πραγματικό σου επάγγελμα είναι παντοπώλης και να το πάρεις απόφαση.
Ένα δαγκωτό :)

ulysses είπε...

κλίνω ανάμεσα στο 1 και στο 3 αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο θα πω το 1.
λύσε μου μια απορία.. σε ποια περιοχή της Χαλκιδικής ειναι το μαγαζί σου???

Idioteque είπε...

"4) Το πραγματικό μου επάγγελμα δεν είναι παντοπώλης!"

Βασικά είναι απλά πιστεύω πως έχεις σπουδάσει και κάτι;)

Μαίρη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαίρη είπε...

συμφωνώ με τον dr seeng !!

αλλά θα ήθελα να προσθέσω ότι για μένα η πραγματική αλήθεια δεν εχει γραφτεί ...και αυτή είναι ότι ΄το όνειρο σου παντα ήταν να παρεις την πρώτη θέση στη Γιουροβίζιον

Anyparktos είπε...

εγω θα πω το 3

Γιώργος είπε...

δαγκωτο το 4!
ασε που θεωρειται και κλασικο κατι τετοιο πλεον...
το πρωι φορτηγατζης ... το βραδυ......
απο τα υπολοιπα μπορει επισης να ισχυει το 3 αλλα δεν γνωριζω εαν καπνιζεις....εαν και φαινεσαι συνειδητοποιημενος και μαλλον μη καπνιστης.
θα συμμετεχω και γω και παω αμεσως να κανω την αναρτηση:P
ευχαριστω

child in time είπε...

nomizo pos einai to ena kai ego o dr.seeng mallon se martirise me tin ektenis perigrafi tou:)

Maria είπε...

To 1 ειναι!!! Το ξέρω!!! Το ξέρω!!! Φιλάκια!

moyratos είπε...

Λέω να το πω!!! Δεν μου πάει η καρδιά αλλά λέω να τους το αποκαλύψουμε!!!

Μωρό μου πες τους οτί τα έχουμε εδώ και λίγους μήνες!!! Ναι είμαστε gay!!!

χαχχαχαχαχα
χαχαχαχαχα

Μα φυσικά το πρώτο!! Ο Δόκτωρ τα βρίσκει όλα. Μήπως Δόκτωρ θες να συμμετέχεις στο blog exeisprovlima.blogspot.com ως εξωτερικός γιατρός?

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
΄περιεχει ερωτονομικον
που απαγορευθηκε στην ελλαδα λογω των gay σκηνων του