Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Η απάντηση για το blogοπαίχνιδο.....

Τελικά όλοι όσοι δεν με ξέρετε προσωπικά κατά 90% πέσατε έξω...... εκτός του γραφίστα ψυχολόγου Dr Seeng ο οποίος αφού ανέλυσε διεξοδικά τον χαρακτήρα μου κατέληξε στο να δώσει την σωστή διάγνωση. 1 δαγκωτό λοιπόν και σας αφήνω να απολαύσετε την τελευταία μου δημιουργία. "Έτοιμος για δράση" λέγεται το τραγουδάκι και ήταν χαρά μου στους στίχους και την απαγγελία του φιλου Τάκου να προσφέρω την μουσική παραγωγή μου.

Όσοι πιστοί .... ανοίξτε την ένταση και τα αυτιά σας !!! Πάμεεεεεεε.....

Τάκος - Έτοιμος για δράση (produced by Takis Varatzas)

Υ.Γ.

@ulysses : Στη Σιθωνία.

@idioteque : Είμαι αυτοδίδακτος.

@moyratos : Ένα πράγμα μόνο πες μου. Είσαι ακόμα άτριχος ? Μωρό μου !

χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πάντα τέτοια....

5 σχόλια:

dr.SeenG είπε...

Ρε δεν το πιστεύω... Είναι η τρίτη συνεχόμενη ολόσωστη διάγνωση που κάνω... Λες να είμαι τελικά κρυφό ταλέντο στην ψυχανάλυση;
Μουράτε φοβερό το μπλογκ της συναδέλφου :P
Τάκη, θα περάσω σε λίγο από το μαγαζί. Θέλω δύο φιάλες... ξέρεις... από εκείνες που ζήτησε ο Ολλανδός :P

Ανώνυμος είπε...

gmt ke omos a eperne orko oti ise kapnistis

moyratos είπε...

Δόκτωρ, σε προσκαλούμε να γίνεις μέλος στο blog μας. Ενημέρωσε μας εάν μπορείς, θέλεις και έχεις ελάχιστο χρόνο και γι' αυτό.

moyratos είπε...

Σάκηηηη,

Ξέχασα να σου απαντήσω καλέ!!!

Αν ρωτάς για τις τρίχες μου δες παρακάτω:

http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/youngs/forkids/zoa/Wild/Jungle/wild_animal_first_page.html#%C3%CF%D1%C9%CB%C1%D3

Είμαι καλά έτσι?

Και από μένα ... Φιλάκια!!!

Axionesti... μην ζηλεύεις!!! Είμαστε σε διάσταση τώρα!!! Καλά?

Takis Varatzas είπε...

Δεν κατάλαβα? Με τον ιπποπόταμο μοιάζεις ή με τον γορίλλα ?