Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Να το κάνω καφενείο ???

Άλλη μια μέρα, άλλη μια ιστορία...

Καταρχήν να σημειώσω πως το κατάστημά μας έχει ένα προαύλιο το οποίο είναι χωρισμένο σε 3 μέρη: στη μέση ο διάδρομος που οδηγεί στο κυρίως κατάστημα, αριστερά ένας χώρος για εμπορεύματα και δεξιά υπάρχει ένα μέρος με μεγάλο τραπέζι και καρέκλες κάτω από κληματαριά σαν χώρος ξεκούρασης, φαγητού, κουβέντας και ότι άλλου προκύψει...

Χθες το μεσημέρι λοιπόν, έρχεται στο μαγαζί κουνιστή και λυγιστή, νεανίζουσα κυρία ετών 60 (τόσο την έκοψα μαζί με σαββατοκύριακα και γιορτές), με φρεσκοχτενισμένο βαμμένο ξανθό μακρύ μαλλί βγαλμένο από εξώφυλλο VOGUE, φορώντας ένα πανέμορφο συνολάκι το οποίο αν ήταν 20-30 κιλά (και χρόνια αντίστοιχα) ελαφρύτερη θα την κολάκευε ιδιαίτερα.

- Καλημέρα στο όμορφο παλικάρι (να τα κοπλιμένταααα). Το λεωφορείο για θεσσαλονίκη κάνει στάση εδώ?
- Ακριβώς απέναντι, τις λέω.
- Και τι ώρα περνάει ?
- Το επόμενο, δυστυχώς σε μία ώρα περίπου.
- Ωωωωω πρέπει να περιμένω δηλαδή. Μήπως θα μπορούσα να κάτσω εκεί στο τραπεζάκι?
- Βεβαίως, καθήστε.
- Να σου πω νεαρέ, αν δεν σου κάνει κόπο, έχω μια βαλίτσα έξω στο δρόμο. Θα μου κάνεις την χάρη να την φέρεις προς τα μέσα μην μου την πάρει κανένας ?
- Θα σας την φέρω δεν είναι τίποτα. (γι'αυτό ξεκίνησε με κοπλιμέντα).

Πηγαίνω και βλέπω μια ασήκωτη βαλίτσα, στο μέγεθος νταλίκας ικανής να κλείσει το δρόμο στα Τεμπη (μα τι κουβαλάει, μετακόμιση κάνει ?)

- Σε ευχαριστώ πολύ νεαρέ μου, αχ αυτά τα νιάτα.... Έτσι και ο Γιώργος με βοήθησε.
- Ποιος είναι ο Γιώργος ? , ρωτάω αν και δεν με πολυενδιαφέρει.
- Ένας αλβανός που δούλευε δίπλα σε μια γειτόνισσα. Αυτός μου έφερε την βαλίτσα μέχρι εδώ.(είπα κι εγώ πως την κουβάλησε μόνη της?)
- Να σου πω, σερβίρετε αναψυκτικά? Φέρε μου μία Sprite σε ψηλό ποτήρι και ένα ποτήρι παγωμένο νερό.
- Εδώ είναι σουπερμάρκετ, δεν είναι καφενείο, κυρία μου.
- Μήπως φτιάχνετε καφέ τότε ?
- Όχι κυρία μου. Αν θέλετε μπορείτε να αγοράσετε ένα αναψυκτικό, νερό, καφέ ή ότι άλλο επιθυμείτε και να καθήσετε στο τραπεζάκι να το απολαύσετε μέχρι να έρθει το λεοφωρείο.

Και τι μου λέει ? (με τρόπο σοβαρό χωρίς να κάνει καλαμπούρι)

- Καλά σε εκείνο το έργο με το Χατζηχρήστο(τώρα πρόσφατα δηλαδή, πριν 50 χρόνια) πως έχει ένα παντοπωλείο και σερβίρει και καφέ και λουκουμάκι ? Κανονικά έπρεπε να το κάνετε κι εσείς. Θα είχατε και περισσότερη πελατεία με αυτόν τον τρόπο.

Ζήκοοοοο μήπως να το γυρίσω σε καφενείο ?

-

10 σχόλια:

moyratos είπε...

χαχαχαχαχαχα
χαχαχαχα
χαχαχααχχα

Ζήκοοοοοοοοοο ...

Τα ρέστα από τις 3 και 60!!!

χαχαχααχχα
αχχαχααχ

Που το θυμήθηκε άραγες? Καλά σου την είπε πάντως. Κάντο και συ καφενείο αλλά Ζήκου. Ξέρεις τι δουλειές θα είχες?

Anyparktos είπε...

ολοι οι τρελοι σε σενα ερχονται??υπομονη

Idioteque είπε...

χαχαχαχαχαχαχα!!

Ε μα κι εσύ! Έχεις τραπεζάκια και καρέκλες υπό σκια και δεν το εκμεταλλεύεσαι καλοκαιριάτικα?

Μη ξεχάσεις τη μηχανή του εσπρέσο...

Μαίρη είπε...

Η κυρία το φερε από δω , το φερε απο κει , εσύ χαμπάρι δεν πήρες!!!

κάνε ένα ψυχικό ντε!

Takis Varatzas είπε...

@anyparktos Χρόνια στο κουρμπέτι έχω συνηθίσει.

@Mary Πονηρό μυαλό !!! Ίουυυυ, Μπλιαχ και όλα τα σχετικά...

Wire_n_Wood είπε...

"Πηγαίνω και βλέπω μια ασήκωτη βαλίτσα, στο μέγεθος νταλίκας ικανής να κλείσει το δρόμο στα Τεμπη"

Ε, κάνε μια νύξη ότι ακολουθεί 'χουμοράκι', από τα γέλια πνίγηκα με τον καφέ και την πλήρωσε η οθόνη!

Γιώργος είπε...

και δεν μου λες ζηκο...ποσο χρονων εισαι?
ειμαι σε μια ηλικιαν που ο καθε αντρας πρεπει να προβλεπει για το μελλον του! του αυριου , του μεθαυριου του παραμεθαυριου....
αχχχ..κριμα να μην εχεις ενα λουκουμακι να κερασεις την κυρια...ενα υποβρyχιο τουλαχιστον....

moyratos είπε...

Και μια βεντάλια για αέρα ...!!!

Έ Γιώργο? Δεν συμφωνείς?

Και αφού πιαστήκαμε με τις ταινίες, για φαντάσου να ήθελε να κάνεις και τον θυρωρό (Θ. Βέγγος) και την ανέβαζες στο ΚΤΕΛ!!!

Έ ρε γλέντιαααααα!!!!

Ανώνυμος είπε...

8a ksanarfo ziko
na ksanarfis
8a ksanarfo ziko
na ksanarfis

ps den mpori na to kani kafenio gt a tu kano minisi :P

ps1 asxeta ama kafe mera agorazo 1 ice espreso apo afton(barieme na ftiaxno kafe :> )

Mastoras είπε...

- και που είσαι Ζήκο...σε ψηλά ποτήρια...

- τι ψηλά;;; σουλήνες;;;;


καλή υπομονή φίλε