Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Μιλάμε για πολύ σακούλα !!!

Μιας και δεν συμβαίνει κάτι το ιδιαίτερο τις τελευταίες μέρες, θα δανειστώ τον δισκογραφικό όρο "bonus track" για να προσδιορίσω μια ιστορία από το περασμένο καλοκαίρι που λόγω φόρτου εργασίας δεν δημοσιεύθηκε στην ώρα της...

Μάνα και κόρη έρχονται για ψώνια. Εγώ στο ταμείο. Μου λέει η μάνα :

- Θα μου δώσετε μία σακούλα ?
- Τι θέλετε να βάλετε μέσα ?
- Αυτά που θα ψωνίσουμε.
- Πάρτε ένα καλαθάκι πρώτα και μόλις τελειώσετε και τα φέρετε στο ταμείο θα τα βάλουμε σε σακούλες, τις απαντώ εγώ.

Λίγο στραβομουτσούνιασε αλλά δεν το βρίσκω λογικό να ψωνίζεις ρίχνοντας πράγματα στη σακούλα ενώ υπάρχουν καλαθάκια. Άσε και την ταλαιπωρία (αν είναι πολλά τα ψώνια) στο να τα βγάλεις μετά από μέσα για να τα χτυπήσεις στην ταμειακή και να μπουν σε άλλη σακούλα.

Έρχονται λοιπόν στο ταμείο και γίνοται οι εξής ενέργειες:

Είδος : Σαμπουάν στο καλαθάκι.
Εγώ : Το βγάζω από το καλαθάκι και το χτυπάω στη μηχανή.
Η μάνα : Στρώνει σαν σεντόνι μία μικρή σακούλα και τυλίγει(!) μέσα το σαμπουάν.
Η κόρη : Ανοίγει μία μικρή σακούλα, βάζει το τυλιγμένο σαμπουάν μέσα και την κλείνει από πάνω κάνοντας κόμπο.

Στα 10 προιόντα που πήρανε έγινε η παραπάνω διαδικασία. Σύνολο 20 σακούλες...

Και το αποκορύφωμα, η φράση της μάνας :

- Ααααααααα τώρα πως θα γίνει ? Τόσες σακούλες πως θα τις πάρουμε ? Χριστίνα, πάρε παιδί μου και 2 μεγάλες σακούλες να τα μοιράσουμε, για να κουβαλήσουμε μισά εσύ και μισά εγώ.

Τελικό Σύνολο : 22 σακούλες για 10 πράγματα....

Την επόμενη μέρα ξαναήρθαν. Ξανά το ίδιο βιολί. Μόλις άρχισε λοιπόν η διαδικάσία "συσκευασίας", λέω:

- Σας φαίνεται λογικό ?
- Ποιο πράγμα ?
- Αυτό που κάνετε. Τυλίγετε ένα ένα τα πράγματα σε σακούλα και τα βάζετε ξεχωριστά πάλι το καθένα στη δικιά του σακούλα.
- Ααααα μπορεί να ανοίξει κάποιο και να λερώσει τα υπόλοιπα. Έτσι είναι πιο σίγουρα.
- Ναι αλλά με αυτό το ρυθμό εμείς δεν θα έχουμε σακούλες να δώσουμε στους υπόλοιπους πελάτες. Αν χρειάζεστε για κάποιο λόγο παραπάνω σακούλες, ζητήστε μου και θα σας δώσω.

Παράτησε τα πράγματα κι έφυγε.

υ.γ. Επειδή κάποιοι μπορεί να αναρωτηθούν για αυτό, να σημειώσω ότι ΔΕΝ χρεώνουμε τις σακούλες.

15 σχόλια:

Idioteque είπε...

Εγώ νιώθω άσχημα όταν τυπώνεται καμία A4 λάθος στον εκτυπωτή και πρέπει να χαραμίσω άλλο ένα φίλο και αυτή η ανεγκέφαλη όχι μόνο σκέφτεται την πάρτη της και τίποτα άλλο αλλά μαθαίνει και το παιδί της να κάνει το ίδιο. Αίσχος!

Παρεξηγήθηκε κιόλας, αν είναι δυνατόν!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Και σκέψου και τη μόλυνση του περιβάλλοντος με τόσες σακούλες που θα πετάει μετά! Γιατί δεν έφερνε κανένα αλουμινόχαρτο ή καμιά λαδόκολλα από το σπίτι της;!

Lina είπε...

το να βαλει σε μια σακουλα ο,τι μπορει να ανοιξει και να λερωσει δλδ, ουτε που το σκεφτηκε; πωπωωω δεν μπορώ τόση σπαταλη, μου σπαει στα νευρα.

Wire_n_Wood είπε...

Α ρε ζούρλα που δέρνει τον κόσμο...

Εύχομαι να έρθει γρήγορα και στην Ελλάδα αυτό που γίνεται σε πολλές άλλες χώρες όπου οι σακούλες χρεώνονται, μπας και βάλουμε μυαλό.

Takis Varatzas είπε...

@idioteque Όλα είναι δυνατά... Btw τις αποτυχημένες Α4 μην τις πετάς... εγώ τις κόβω στη μέση ή στα 4 και τα κρατάω για σημειωματάρια...

@γυάλινο δάκρυ Τι λες ? Να ξοδευτεί τόσο ?

@Lina Εμένα να δεις τι μου σπάει...

@Deja_Voodoo Ήδη σε κάποια μεγαλομάγαζα ισχύει αλλά δεν θα ήθελα να το εφαρμόσω...

Harry είπε...

Ωραία οικολογική παιδεία δίνει στην κόρη της, 2 πλαστικές σακούλες για κάθε προϊόν. Πριν λίγες μέρες βλέποντας πόσα φίλα Α4 πετάνε στα σκουπίδια καθημερινά στο γραφείο που κάνω πρακτική έβαλα ένα πολύ ωραίο κουτί ανακύκλωσης και τους ενημέρωσα όλους. Μέσα σε 1 ώρα μετατράπηκε σε άλλον έναν ωραίο σκουπιδοτενεκέ (που απλώς γράφει ανακύκλωση χαρτιού). Και οι περισσότεροι εκεί μέσα είναι σχετικά νέοι, κοντά στα 30.

Ανώνυμος είπε...

Aν και ειμαι κατα των πολυκαταστηματων θα συμφωνησω με την πολιτικη καποιων απο αυτα, να χρεωνουν τις σακουλες. Αρκετο πλαστικο εχει ο κοσμος μας.

Takis Varatzas είπε...

@Harry Katarxhn welcome giati proth fora se blepo... Kalh h kinhsh soy sth doyleia. Ta leme !

@asimonis Isos 8a eprepe siga siga na koybalame dika mas apo8hkeytika mesa....

Γιώργος είπε...

Σε σαμπουαν το καταλαβαινω να το εκανε....και γω π.χ οταν ταξιδευω μεσα στη βαλιτσα δεν το βαζω χυμα.....αλλα μεσα σε πλαστικη σακουλα....
αλλα το να τα τυλιγει ολα ετσι παραπαει!

thamnos είπε...

Τάκη έχε δίπλα στο ταμείο σου ένα χρυσό οδηγό και κόβε σελίδες για περιτύλιγμα όπως κάνουν στα μαγαζάκια με βίδες και εργαλεία.!

Επίσης δώσε στην κυρία ένα ενημερωτικό φυλλάδιο για τον πλανήτη μας και που θα μεγαλώσει η κορούλα της, μήπως, που δεν νομίζω, να ευαισθητοποιηθεί.

Wire_n_Wood είπε...

Ean tis xrewnane tis sakoules, oloi 8a koubalousame tsantes kai sakoules. Kai telika 8a ma8ainame. Sthn arxh ki emena mou fainotane periergo, alla twra den mporw na dianoh8w oti prin merika xronia mou fainotan apolutws fusiologiko to na uparxoun sakoules sta magazia. Kai to kalutero einai oti merikoi enoxlountai, ean to tameio 3emeinei apo sakoules kai den tis exei ananewsei to proswpiko.

Γιώργος είπε...

@Deja_Voodoo αυτο που λες στο τελος ειναι και λιγο ακυρο φιλε μου...
Αν μου μαθαιναν εμενα να παιρνω πανινες τσαντες απο το σπιτι μου δεν θα χαλιομουν....οταν εχω κανει τα ψωνια μου για τις επομενες 15 μερες και δεν εχω που να τα βαλω ειναι οντως μαλακια...
πως να γινει συνηθεια στον αλλο ξαφνικα οταν τα τελευταια χρονια ιδρωσε σε ολους το αυτι τους ?

Ξανθιά.. είπε...

ε ρε ικεα που τους χρειαζοταν! καθε σακουλα και 0,45!!!!

Wire_n_Wood είπε...

@Giwrgos: opws egine sunh8eia kai se olo ton upoloipo kosmo. Ksafnika.

Sth Germania auto ginetai edw kai xronia, sthn Megalh Bretannia arxise gurw sthn anoi3h tou 2008 kai den ebgale tsimoudia kaneis.

Takis Varatzas είπε...

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε... (Ντίνος Ηλιόπουλος)