Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

ΙΔΙΟΓΡΑΦΩΣ Μέρος Δεύτερο.

Με βλέπει κι ο πατέρας μου (ετών 70+) πριν λίγες μέρες που ετοίμαζα το χειρόγραφό μου για το http://autographcollectors.blogspot.com και με ρωτάει:

- Τι ζωγραφίζεις εκεί ?
- Είναι για ένα blog που μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...
- Και τι είναι τα blog ?
- Είναι σελίδες του Internet όπου ο καθένας μπλα μπλα μπλα μπλα...

Σημειωτέον ότι έχει παραγγείλει laptop νέας τεχνολογίας με blueray και τα ρέστα (τρέμε πασιέντζα!!!) και το περιμένει πως και πως.

Σήμερα το απόγευμα έρχεται στο μαγαζί και μου πετάει ένα κομμάτι χαρτόνι από κούτα τσιγάρων και μου λέει:

- Πάρε και το δικό μου δημιούργημα.

Και βλέπω αυτό ....



Δεν είναι ....... πολύ μπροστά ?

4 σχόλια:

moyratos είπε...

Ρε Σάκηηηηη με κούφανε ο φάδερ σου!!! Όλα τα λεφτά είναι το Ιδιογράφως του!!!! Ας έβαζε και μια υπογραφή να ξεχωρίζει!!!! Πως θα τον κατοχυρώσουν?

Άντε και blogger ο φαδερ!!!!

Autographcollectors είπε...

Καλημέρα
Ο πατέρας σου ας άφησε άφωνους!
Τον ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την συμμετοχή του.
Mόλις πάρει το λαπ τοπ, ευκαιρία να ξεκινήσει το δικό του blog.

:)

Μαίρη είπε...

Πολύ καλό !!!!!!!!!!!!!!

Γιώργος είπε...

Μας αφησε αφωνους πραγματικα!