Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Για να φύγει ο μήνας με χαμόγελο.....

Ένα ζευγάρι ψωνίζει σε ένα super market.
Είναι πολύ στριμωγμένοι οικονομικά και ψωνίζουν αποκλειστικά και μόνο με λίστα.
Σε κάποια φάση, περνάνε μπροστά απο τη κάβα, οπότε ο αντρας τσακώνει μια vodka και τη βάζει μέσα στο καλάθι.

Εξαλλη η γυναίκα του λέει,

-"Καλά ρε δε ντρέπεσαι, εδώ δε μας φτάνουν τα λεφτά και εσύ άρχισες να παίρνεις χαζομάρες? Βάλε το μπουκάλι πίσω ΤΩΡΑ".

-"Μα κορίτσι μου, τι ψυχή έχουν 10 ευρώ?"- λέει ο κακόμοιρος.

-"Δεν ακούω τίποτα"- λέει αυτή.

-"Καλάααααα"- λέει ο άντρας και επιστρέφει τη vodka πίσω.

Μετά απο λίγη ώρα τελειώνουν και πάνε στο ταμείο. Την ώρα που τελείωνε ο λογαριασμός , πετάγεται η γυναίκα και λέει:

-"Αμάααααν. Αγάπη μου περίμενε λίγο, ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό που δε το έγραψα στη λίστα."-

Τρέχει γρήγορα, και σε ένα λεπτό γυρνάει πίσω.

-"Τι έγινε μωρό μου, τι σημαντικό ξέχασες, και τι είναι αυτό το μπουκαλάκι που κρατάς?"- λέει ο άντρας.

-"Τίποτα καρδούλα μου, ένα make up πήρα για το πρόσωπο ....για να με βλέπεις πιο όμορφη"- λέει η γυναίκα.

-"Και πόσο κάνει κούκλα μου?"- λέει ο άντρας.

-"67 ευρώ, ψυχή μου"- λέει η γυναίκα.

Οπότε.......έξαλλος ο τύπος :

-"67 ευρώ για να γίνεις απο μπάζο άσχημη, ενώ με 10 ευρώ εγώ σε βλέπω Σκλεναρίκοβα?"

5 σχόλια:

moyratos είπε...

Μου θυμίζει το ανέκδοτο με την κακάσχημη και τον τυφλοσούρτη!!!!

Ρε τι σου κάνει ένα μπουκαλάκι μεικ άπ!!!!

Την καλημέρα μου!!!!

Acro είπε...

lol :)
Εμένα μου θύμισε το ανέκδοτο (το αποδίδουν και στον Λόρδο Βύρωνα), όπου μεθυσμένος εντελώς πέφτει πάνω σε μια σερβιτόρα και ακολουθεί ο εξής διάλογος:
-Πωωωωω είσαι ΠΟΛΥ άσχημη.
-Κι εσύ είσαι πολύ μεθυσμένος.
-Ναι αλλά εγώ το πρωί θα έχω ξεμεθύσει!


Καλό μήνα ppl... :)

Ανώνυμος είπε...

καλοοοο.. Ετσι με χαμογελο. Αρκετη μαγκουφια και γκριζο υπαρχει γυρω μας...
Καλο μηνα

the monkeys είπε...

Kalo mhna. Nai kai egw to exw akousei san anekdoto auto, alla esu pws kratiesai kai den gelas?? Egw 8a eixa pe8anei kai 8a ediwxna kai tous pelates???

moyratos είπε...

Σάκηηηηηηηηηηηηηηη

Έχεις να ετοιμάσεις και την blogoistoria σου