Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΕΛΟΣ ΣΕΖΟΝ !!!

Δεν αντέχω άλλο! Είναι κάτι που πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας όπως και δήποτε. Και συνέβη ΤΩΡΑ....

Έρχεται ένας από τους γνωστούς πλέον "ανατολικούς" τουρίστες και πάει στο ψυγείο των παγωτών (άσχετο, αλλά αφού είναι καταψύκτης, γιατί όλοι το λέμε ψυγείο?). Το ανοίγει και αφού πέράσε κάνα δεκάλεπτο μεχρι να αποφασίσει ποια θέλει να πάρει κι εγώ να λέω από μέσα μου "κλείστο ρεεεεεε, μας έφαγες την ψύξη !!!", έρχεται στο ταμείο με 4 παγωτά. Κάνω τον λογαριασμό και του λέω στα αγγλικά μήπως και καταλάβει:

- It's 5 euros and 90 cents.

Δεν δείχνει να καταλαβαίνει κι έτσι παίρνω το χαρτάκι του λογαριασμού και του δείχνω το σύνολο. Μου απαντάει κάτι στην δική του γλώσσα (ότι το κατάλαβε μάλλον) και ψάχνει στο πορτοφόλι του. Εγώ στρέφω το βλέμμα μου αλλού γιατί δεν το θεωρώ σωστό να κοιτάω τα χρήματα που έχει ο άλλος στο πορτοφόλι του και ακούω να βγάζει κέρματα. Φαίνεται πως δυσκολεύεται στο μέτρημα πρώτον γιατί δεν τον βοηθούν τα γυαλιά του που τα κουνάει μπρος-πίσω μήπως και δει πιο καθαρά και δεύτερον γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν ακόμα ευρώ (και για δικό τους καλό μακάρι να μην αποκτήσουν ποτέ!!!) και δεν φαίνεται να τα γνωρίζει καλά. Αποφασίζω λοιπόν να τον βοηθήσω στο μέτρημα. Μόλις φτάνουμε στα 5 ευρώ μου λέει :

- Ok ?

Του ξαναδείχνω την απόδειξη και του λέω στα ελληνικά (έτσι μου βγήκε) αυτή τη φορά :

- Πέντε ευρώ και ενενήντα λεπτά !
- Eh, ok ! , μου λέει και βάζει τα παγωτά στη σακούλα.

Βρε πέντε κι ενενήντα είναι, να του λέω κι αυτός κάνει ότι δεν ακούει. Τελικά παίρνω σε ψιλά από το ταμείο 90 λεπτά σε μια ύστατη προσπάθεια να του εξηγήσω :

- Τα δικά σου είναι 5 ευρώ, του λέω και του τα δείχνω, και θέλει ακομά 90 λεπτά, του λέω και του δείχνω και τα 90 λεπτα κάνοντας του και νόημα πως χρειάζονται παραπάνω.

- Οκ οκ, μου λέει αυτός κι εγώ νομίζω ότι θα μου δώσει τα υπόλοιπα αλλά αυτός ρίχνει το πορτοφόλι μέσα στη σακούλα με τα παγωτά και πάει να φυγει.

- Sorry, του λέω και του ξαναδείχνω την απόδειξη και αυτός τι γυρνάει και μου λέει?

- Season the end, icecream 5 euro ok ?

Για όσους δεν έπιασαν το "υπονοούμενο", ο τύπος εννοούσε πως επειδή τελείωσε το καλοκαίρι πρέπει να του κάνω έκπτωση 90 λεπτά για να πάρει τα παγωτά. Αν είναι δυνατόν!!! Του απαντώ κι εγώ :

- ME OPEN ALL YEAR !
- Ahhhh λέει αυτός και τελικά γυρίζει στο ταμείο αλλά το show δεν τελειώνει εδώ. Βγάζει 50 λεπτά, μου τα δίνει και ρωτάει ξανά "ΟΚ???" αλλά κάποτε έπρεπε να τελειώνουμε οπότε παίρνω ένα χαρτί και του γράφω με μεγάλα γράμματα " €5,90 ".

Τελικά τι έγινε ?

Άφησε το ένα παγωτό πίσω και πλήρωσε 4 ευρώ και 30 λεπτά. Για μια στιγμή σκέφτηκα πως ίσως ο άνθρωπος είχε μόνο 5 ευρώ αλλά την δεύτερη φορά που μου έδωσε το 50λεπτο μπας και γλιτώσει τα 40 λεπτά, θέλωντας και μη αυτή τη φορά είδα πως μέσα στο πορτοφόλι του είχε 2-3 20ευρα, οπότε έφυγαν οι αμφιβολίες και τύψεις μήπως και άφηνα κάποιο παιδάκι νηστικό. Αχ καημένε, μου θες και Magic Double !!!

Τέτοιες διακοπές.......... να τις βράσω !

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ftu eprepe na kano ke go skonto ston kafe na se doso 1.30

Takis Varatzas είπε...

Gia sena thn allh fora kerasmenos !!!

the monkeys είπε...

:):):) Πραγματικά με αυτά που βλέπετε κάθε μέρα, θα έπρεπε να γράψετε κανένα βιβλίο. Τελικά δεν ήταν και τόσο χαζός όσο φαινόταν.
:):):) Καλή υπομονή.

Takis Varatzas είπε...

40 χρόνια φούρναρης, έχω ψήσειιιιιιιιιιι ! Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα, μετά συνηθίζεις !

Ανώνυμος είπε...

Στην αρχη πιστεψα οτι θα σου παιρνε τα 90 λεπτα που του δειξες, θεωρωντας τα ρεστα!
Παλι καλα να λες....

Acro είπε...

Season End,
Free Ice Cream,
είναι το σωστό!

Takis Varatzas είπε...

Season End κι εγώ μόλις τα έδωσα πίσω όλα και κλείνει το ψυγείο για φέτος. Από τον Μάρτιο πάλι ....